Tuesday, February 21, 2012

Welcome / Benvenuti

Hi everyone,

This is my travel blog.I will try to write both in English and in Italian as much as I can. 
I have decided to start this blog because I realize all the memories of my journeys are alive in my mind, but new memories add up with every new experience and I don't want to ever forget anything! 
Moreover, I want to share with you everything I see and discover "on the road". I will try to keep it short and simple and add the most relevant pictures, so to make it easier to read. 
Thanks for keeping me company during my travels! 
xxx
-
Ciao a tutti, 

Questo è il diario dei miei viaggi. Cercherò di scrivere sia in inglese che in italiano per quanto possibile. 
Ho deciso di cominciare questo blog perchè mi rendo conto che tutti i ricordi dei miei viaggi sono vivi nella mia mente, ma nuovi ricordi si aggiungono con ogni nuova esperienza e  non voglio rischiare di dimenticare qualcosa!
Oltretutto voglio condividere con voi le cose che vedo e scopro "per strada". Cercherò di non dilungarmi troppo e aggiungerò le fotografie più significative, sperando che sia più facile leggermi.
Grazie per farmi compagnia durante i miei viaggi!
xxx

Quito


No comments:

Post a Comment